RMX S 1/10 RWD HIGH PERFORMANCE DRIFT AUTO

MST hat weitere Details und Bilder seines neuen RMX S RWD Fahrzeuges vorgestellt. Hier könnt ihr ein paar Infos und Einblicke von dem Fahrzeug bekommen.

SONY DSC
  • Radstand: 257mm
  • Breite: 190mm
  • Klasse: RWD
  • Nachlauf: einstellbar 6/8/10/12 Grad
  • Sturz: einstellbar von 0 bis -12 Grad
  • Komplett Kugelgelagert
Features

■ Zwei Motorpositionen  – oberer oder niedrigerer Schwerpunkt

■ Zwei Servopositionen möglich  – vertikal oder seitlich

■ Neu gestaltete Front-Lenkung Suspenstion System

■ verstellbares Lenksystem für Ackermann-Änderungen

■ Neu gestaltete Anlenkung am vorderen Querlenker sind für 10-stufige Höhenverstellung

SONY DSC
SONY DSC

■ Neues geschlossenes staubdichtes Getriebe ( Kegelradantrieb)

■ 6 veränderbare zweite Verzögerungs-Getriebe-Sätze von 1.78-3.82 (Standard 3.08)

■ Kugeldifferenzial

■ Stahl CVD Achse hinten

■ Geeignet für lange und kurze Akkus

■ realistischer Bremssattel und Scheibenbremssatz liegt bei

SONY DSC
Englische Version

Artikel-Nr: 532161

RMX S 1/10 RWD HIGH PERFORMANCE DRIFT CAR

SPECIFICATION

WHEELBASE :  257mm
WIDTH :  190mm
DRIVE MODE :    RWD
CASTER:    adjustable  6 / 8 / 10 / 12 degree
CAMBER:     adjustable  0 to -12 degree
FULL BALL BEARING
HYDRAULIC DAMPER SET

FEATURES

■ Two install methods of motor mount – upper or lower gravity deployment
■ Two install methods of servo – vertical or lateral deployment
■ Plastic high rigidity constructions
■ New designed front great-steering suspenstion system
■ The adjustable steering system for two-step Ackermann changes
■  6 degrees KPI steering upright, and -0.5 towing distance axle design
■ New designed inside rods fulcrum mount at the front upper arm is adjustable for 10-step highness and both sides positions
■ New full-sealed dustproof gear box is transmitted by bevel gears
■ Standard ball differential
■ 6 changeable second-deceleration-ratio gear sets of 1.78-3.82 (standard 3.08)
■ The fulcrum at the rear suspension upper rod is 5-step adjustable on both sides. The outer fulcrum is 4-step adjustable on both sides
■ Steel CVD axle of rear transmission system
■ Suitable for long and short battery
■ Full turnbuckles
■ Full great smooth metal ball connectors
■ Standard realistic caliper and disc shape brake set