Für mehr Torsionsflex gibt es für den Project 4X eine kurze Versteifung von Serpent. Diese ist auch mit dem neuen Top-Deck kompatible.
Als Zweites gibt es eine neue Kohlefaserplatte, in der die Karosseriehalter durchgehen. Diese wurde entwickelt, damit der Frontrammer vorne abgestützt wird und zusätzlich die Chassisplatte schützt.
Englische Version
Project 4X: Shorter chassis stiffener
For more torsional flex, a short stiffener is available which basically acts as a connecting point for the servo mount and the front topdeck stiffener. It can only be used in combination with a topdeck, either the new double vertical topdeck or the standard flat topdeck. It also saves a considerable amount of weight. The short stiffener is of course compatible with the new topdeck stiffeners, however a 4mm shim is used between the rear topdeck stiffener and the motormount in this case.
The narrow carbon bumper plate is introduced as depending on the body in use the bodyholes may otherwise just end up in the curve of the hood. This one is narrower and puts the mounts more inside to the center.
partnumber:
401746 Chassis stiffener front short 4X
401716 Bumper top plate narrow front carbon 4X
Handel: , , , , , und Fachhandel
Quelle:Serpent
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–Angaben ohne Gewähr–