Hier ein paar Bilder zum neuen Serpent Viper 988.
Neues:
- Neue vordere und hintere untere Querlenker mit separaten Schraubeinsätzen / Abdeckungen
- Die hinteren Querlenker sind länger als zuvor, um der neuen hinteren Geometrie zu entsprechen.
- Optional sind Carbon-Querlenker-Einsätze erhältlich
- Neue Hinterbaugeometrie für mehr Lenkung und besseren Gesamtgriff
- Längere CVD-Antriebswellen aus dem bewährten Serpent-Federstahl
- Neue Aluminium-Halterungen und -Lagerblöcke vorn und hinten in elegantem Design, die einen einfachen Austausch von Teilen, Stabilisatoren und die allgemeine Wartung ermöglichen.
- Gleiche Stabilisatoren im Einsatz vorn und hinten
- die hintere Bremse wurde zurück auf die 2-Gang-Welle verlegt
- der neue Aero-Style-Frontrammer ist enthalten
- Neues optimiertes Flex Control 7075 T6 Chassis
Englische Version
- New front and rear lower suspension arms in a completely new hollow type design, with seperate screw on inserts/ covers. The rear arms longer than before to suit the new rear geometry. Optional are carbon arm inserts and hard arms.
- New rear end geometry creating more steering and overall grip, lower rear pivot pins are closer together, creating a longer link between pivot and up-right topdecks
- Longer rear CVD style driveshafts in proven Serpent springsteel
- New smart design anodized aluminium brackets and bearing blocks front and rear which allow for super easy change of parts, anti-roll bars and for general maintenance.
- Same anti-roll bars in use front and rear
- New type front downstops for quick re-setting from top or bottom even inside the pits
- The compact diskbrake unit moved back to the 2-speed shaft on smart new alu bracket
- New flow type aero style bumper with separate inserts to race open or closed to influence steering / grip.
- New optimized flex control 7075 T6 chassis with weights system and carbon flex brace
Handel: , , , , , , und Fachhandel.
Quelle: Serpent
Category Posts
Weitere Links
#mikanews