Kyosho Ultima 6.6 – Hot News

Der neue Ultima RB6.6 basiert auf einem neuen Chassis, was bereits von vielen Top-Fahrer verwendet wird. Das vielseitigste Chassis beinhaltet alle Teile um mit der heutigen anspruchsvollen Strecken gute Ergebnisse zu erzielen.

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Es können damit 4 verschiedene Getriebekonfigurationen verwendet werden, welche das Fahrzeug noch schneller machen. Je nach Strecke bringt dies einige Vorteile und lassen die Konkurrenz „alt“ aussehen.

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Das neue Aluminium-Chassis ist vorne und an den Seiten abgewinkelt.

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  • Neues Getriebe
  • neuer Akkuhalter für verschiedene Akkupositionen, für Shorty Akkus quer / längs Einbau bzw. für Saddle-Packs
  • Lange Radstand: Chassis ist jetzt 13 mm länger (285 mm) für hervorragende Stabilität
  • neue Lenkhebel

Variable Akkuposition

TECHNISCHE DATEN

• Länge: 395mm • Breite: 249mm • Höhe: 140 mm • Radstand: 285 mm • Lauffläche: 221mm (F) / 201mm (R) • Reifen: separat erhältlich (F) / separat erhältlich (R) • Übersetzungsverhältnis: 2.6: 1

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INHALT

• Fahrwerk • Karosserie / Masking Abziehbild • Rad (vorne und hinten) • Flügel • Inbusschlüssel • Kreuzschlüssel • Bedienungsanleitung

Notwendiges Zubehör

• 2-Kanal TX / RX (1 Servo) • Motor • ESC • Batterie • Reifen • Batterie und Ladegerät

Englische Version

The all new updated Ultima RB6.6 based on the chassis which is used by our top drivers !! Most versatile and competItive chassis includes all the parts to cope with todays demanding tracks!!

New Features Includes parts for 4 gear configurations to cope with various tracks

New wide 7075 Machined and angled hard anodized aluminum chassis with sides angled

• New low CG gear box for high grip surfaces • Smart battery tray design : New layout allows short Li-Po packs with mid motor configuration. Also compatible with short, straight and saddle(Front & Back / Side by side) packs with both mid and rear motor setups.

• Long Wheelbase : Chassis is now 13mm longer(285mm) for superb stability • Rear gull-wing suspension allowing more agile turns and stability in bumpy terrains • Velvet coated big bore shocks with X-Gear springs • X-Gear lubriants • New high down-force forward cab body • Super low CG design • New Steering crank design

TECHNICAL DATA • Length: 395mm • Width: 249mm • Height: 140mm • Wheelbase: 285mm • Tread: 221mm(F)/201mm(R) • Tire: Sold Separately (F)/ Sold Separately (R) • Gear Ratio: 2.6:1(1st) • Weight: TBAg (w/Body) • Motor : Sold separately KIT CONTENTS • Chassis • Body / Masking decal • Wheel(Front & Rear) • Wing • Hex Wrench • Cross Wrench • Instruction Manual Required for operation • 2ch TX/RX (1 servo) • Motor • ESC • Battery • Tire • Battery and charger

Artikelnummer: 34302B

Bezugsquelle: Fachhandel und mikanews_raceshop

Quelle: Kyoshoeurope

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