XRAY X10’2018

Der neue Xray X10`18 wurde nun von Xray vorgestellt. Das Fahrzeug hat einige Neuerung gegenüber dem Vorgänger.

Ein paar neue Features
  • Neues schmaleres Chassis
  • neue Hinterradaufhängung
  • neue schmalere Pod Platte
  • neue Aluminiumaufhängung für die Hinterachse
  • neue Einstellung der Bodenfreiheit hinten über Distanz- und Exzenterscheiben
  • neue Motorbefestigung
  • neue Kohlefaserbefetsigung für die beiden Tubes
  • neue kürzere Tubes
  • neue Podaufhängung + Pivot Kugel
  • neue härtere obere Querlenker
  • neue härtere untere Querlenker
  • neue Lenkhebel
  • neue obere Kugel mit King-Pin Stift für minimales Spiel
  • neue Einstellmöglichkeiten des mittleren Dämpfers
  • neue Graphitplatte für Antennenhalter
  • neue längere Servo-Halterungen für mittelgroße Servos

Mehr hier: –Zum neuen Fahrzeug–

Englische Version
2018 All-new Features

• All-new chassis with ultra-narrow design for improved steering characteristics, increased torsional stability, and new two-position option for pod link mounting for in-corner steering adjustment
• All-new redesigned & updated rear suspension
• All-new narrower pod plate
• All-new rear alu bulkheads feature a new clamp system for ultra-low CG and a new system for multiple motor mounting positions
• All-new ride height adjustment via shims and eccentric upper clamps
• All-new easier motor access
• All-new rear graphite rear brace significantly reduces tweak of the rear pod and lowers CG
• All-new narrower side tubes for improved handling and reduced weight
• All-new narrower rear link brace for shorter side tubes
• All-new lower pivot brace with nut groove for tweak-free movement
• All-new super lightweight and lowered pivot ball for lower, more stable roll center
• All-new harder front upper arms for easier handling & smoother steering
• All-new harder front upper arm mounts for easier handling
• All-new updated upper arm position adjustment shims
• All-new steering blocks with minimized play for improved steering response
• All-new updated upper ball joints with minimized play
• All-new center shock position adjustment allows for steering characteristic setting
• All-new extended shock absorber adaptor
• All-new graphite plate for antenna holder
• All-new longer servo mounts for mid-size servos
• All-new 1 hole shock pistons

Handel: ToniSport-Logo-Black_web , stefan_klein_kleinkram_logo , mikanews_raceshop , LRP-Modellaushop  ,  ,  ,  Fachhandel

Quelle: teamxray

Weitere Links

#mikanews