Heute hat XRAY das Geheimnis um seinen neuesten Elektro 1/10 Tourenwagen gelüftet.
Auf der XRAY Seite gibt es ausführliche und detaillierte Bilder zum Fahrzeug. Bilder sagen mehr als nur eine Liste der Neuerungen.
- neuer kürzerer Dämpfer
- schmalere und niedrigere positionierte Dämpferbrücke
- neue Chassisplatte mit neuen Bohrungen zur Flexeinstellung und Hauptzahnrad mittiger
- neues Top-Deck
- neue untere Motorplattenaufnahme
- neue Mittelwellenhalter
- In-Line Chassis Flex mit 5 verschiedenen Einstellmöglichkeiten (einige nur Optional)neue ECS Doppelgelenk-Kardans
Exploded View
Englische Version
2018 All-new Specs
- All-new ULP (Ultra Low Profile) shocks with 4mm lower design for improved stability
- All-new ultra-low profile ULP shock towers to accommodate new ULP (Ultra Low Profile) shocks
- All-new chassis design with new motor mount plate position for further flex adjustment and motor moved more to center
- All-new top redesigned top deck works with the new layshaft bulkheads and motor mount which moves motor more to center
- All-new motor mount plate features new extra rearmost holes for improved traction and further flex adjustment
- All-new motor mount decreases the chassis roll with motor position more to center
- All-new in-line chassis flex set-up options
- All-new ECS drive shafts are 51mm long for optimized steering and stability
Schaut selbst : – – Hier klicken–
Handel: , , , , , , und Fachhandel.
Quelle: teamxray
Seine Konkurrenten
- ARC R11 2018
- Infinity IF14
- Yokomo BD8
- ARC R11`2017
- Xray T4`17
- Durango DETC410V2
- VBC Wildfire D08
- VBC Wildfire D09
- Team Associated TC7.1
- Awesomatix A800
- TM E4RS3Plus
- Schumacher MI6
- WRC STX17
- Mugen MTC1
Category Posts
Weitere Links
#mikanews