Das neue 2 mm Kohlefaser-Chassis wurde entwickelt, um die bestmögliche Traktion zu bieten. Das dünnere Chassis ermöglicht es dem Auto, mehr zu „verdrehen“ und insgesamt mehr Traktion zu erzeugen. 24 mm schmaler als bei den vorherigenen Chassisplatten, wodurch der Kontakt mit der Bahn in Kurven vermieden und die Kurvengeschwindigkeit verbessert wird. Die # 371149 Kohlefaserplatte mitverwenden.
- Dünneres Kohlfasermaterial
- Bessere Lenkung in der Ecke
- Erhöht die Traktion
- Für Strecken mit wenug bis mittlere Traktion
# 371018 X1’18 Graphit Chassis 2.0mm
Englische Version
NEW X1’18 Graphite Chassis 2.0mm
- Thinner graphite material
- Increased in-corner steering
- Generates more traction
- For low & medium traction conditions
2mm graphite chassis developed to provide the best possible traction in low-traction conditions. The thinner chassis allows the car to flex more and generate more overall traction. 24mm narrower than previous chassis versions, eliminating contact with the track in corners while rolling, and offering improved cornering speed. Includes a slot for a composite battery backstop which allows 5mm battery position adjustment when using the most frequently used cross-chassis alignment configuration. For use with #371149 graphite rear pod plate.
#371018 X1’18 Graphite Chassis 2.0mm
Handel: , , , , , , und Fachhandel.
Quelle: teamxray
Weitere Links
#mikanews