Neue Teile für den MBX8 / 8E / 8T / 8TE

Mugen Seiki präsentiert für den Mugen MBX8 / 8E / 8T / 8TE neue Teile.

E2168 Front Upright Arm (-3)
Das Loch für die Befestigung der Spurstange wurde um 3 mm nach außen (Reifenseite) verschoben, verglichen mit dem Kit-Standard (E2153). Direkter am Kurveneingang und stabiler ab Kurvenmitte.



E2428 Heckspoilerhalter (+15)
E2428 ist 15 mm höher als E2422 und kann mit einem Heckflügel bis 6 mm nach vorne befestigt werden. Je höher der Heckflügel, desto höher ist der hintere Griff des Fahrzeugs.



Englische Version

New Parts for MBX8/8E/8T/8TE

E2168 Front Upright Arm (-3)
The hole for the attachment of steering rod moved 3mm outside (tire side) compare to the kit standard (E2153).
The new front upright arm improves the initial steering response from the state of neutral and the stability of the exit from the middle of the corner.

E2428 Rear Wing Stay (+15)
E2428 is 15mm higher than E2422 and can be equipped a rear wing to 6mm forward. In general, the more you higher the rear wing, the rear grip of the car will be higher, but at the same time the roll in the rear also increase, so stability may be impaired.
Using E2428 makes it possible to suppress the roll in the rear and the rear grip feeling is the same by lowering the mounting position to the rear damper stay even the rear wing is the same height.

Quelle: www.mugenracing.com und Facebook Mugen-Seiki-Europe

Weitere Links

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