Xray hat heute nun den neuen XRAY NT1`2019 vorgestellt.
Was ist neu:
- neues Chassis mit vielen Flex-Anpassungen
- Komplett neuer hinterer Diffhalter mit Flex-Einstellung
- Neue Stahlabstandshalter verbinden das Chassis mit den hinteren Getriebehaltern
- neue Aufhängungsträger mit Einstellbuchsen
- geänderte Stabiaufhängung
Die neue vordere Stütze wird direkt an der Chassisplatte montiert
Englische Version:
- All-new chassis integrates with the new rear bulkheads, rear arms mounts, and front brace for a wide range of flex adjustments to tune for any traction level
- All-new rear bulkheads with flex adjustment for quick set up changes for various traction conditions
- All-new steel spacers connect the chassis to the rear bulkheads for high traction to increase steering and rotation
- Rear suspension now includes arm mounts with square adjustment bushings for the lower hinge pins that expand the range of adjustment for rear arm geometry
- Front and rear bulkheads redesigned to work with new composite anti-roll bar bushings to extend the life of the bulkheads and eliminate unwanted play
- All-new anti-roll bar adaptors with less play
- All-new front anti-roll bar system redesigned for easier adjustment
- All-new front and rear anti-roll bar wires
- All-new front brace mounts directly to the chassis plate
Die komplette Präsentation gibt es hier https://teamxray.com/nt1/2/en/
Quelle: teamxray
Recent Posts
Weitere Links
#mikanews