TEAMSAXO hat das brandneue BD8’2018 Kohlefaser-Chassis (2.25mm) und ein Top-Deck (2.0mm) vorgestellt. Die Chassisplatte für den BD8’2018 wurde für die neue Motorhalterung neu gestaltet, die zusätzliche Positionen für die Flex-Einstellung für superfeines Flex-Tuning bietet,für zum Beispiel eine bessere Traktion des Fahrzeugs. Die Aussparungen für den Motor wurden für die neue Motorhalterung geändert, die nun 1 mm weiter in die Mitte gewandert ist.
Englische Version
TEAMSAXO have introduced the all-new 2018 BD8 Carbon Fiber Chassis(2.25mm) and Top plate(2.0mm). The all-new 2018 BD8 chassis was redesigned to fit the new motor mount plate which has extra positions for flex adjustment for super-fine flex tuning. The new rear flex point positions improve traction of the car.The cutouts for the motor were modified to work with the new motor mount which allows the motor to move 1mm more to the center.Weight distribution and balance characteristics were all primary design considerations while engineering the new car to allow the weight to be moved as close as possible to the chassis centerline in order to maintain optimal balance.
Brand: TEAMSAXO
Item Name: TS01170 2018 BD8 Carbon Fiber Chassis 2.25MM
Item Name: TS01171 2018 BD8 Top Plate 2.0MM
Link: http://www.saxoracing.com/search.php?encode=YTo0OntzOjg6ImNhdGVnb3J5IjtzOjE6IjAiO3M6ODoia2V5d29yZHMiO3M6NDoiMDExNyI7czoxMDoiaW1hZ2VGaWVsZCI7czowOiIiO3M6MTg6InNlYXJjaF9lbmNvZGVfdGltZSI7aToxNTE2MDg1NDc3O30=
Handel: , , , , , , und Fachhandel.
Quelle: http://www.saxoracing.com/
Weitere Links
#mikanews
–Angaben ohne Gewähr–