Es gibt ein neues Kit, mit dem ihr euren Schumacher Mi8 umrüsten könnt. Dieses Mi8 High Grip Track (HGT)-Umbau verfügt über eine alternative Aufhängungsgeometrie. Es enthält neue Stoßdämpferhalterungen, um den Schwerpunkt zu senken.
Diese Geometrie wurde von Michal Orlowski verwendet, um letztes Jahr das Finale der IFMAR-Weltmeisterschaft A zu erreichen und kürzlich das ETS-Rennen in Daun zu gewinnen.
Das Umrüstkit umfasst ein neues Chassis, Oberdecks, Querlenker, Stoßdämpferbrücken und erforderliche Hardware.
Introducing the (High Grip Track) conversion for the Mi8.
The standard Mi8 has proved to be a safe and easy to drive car that generates plenty of grip, and is particularly competitive in lower grip conditions.
The Mi8 high grip track (HGT) conversion features an alternative suspension geometry to free the car up in the corners and create more rotation. It also includes new shock mounts to lower the centre of gravity.
This geometry was used by Michal Orlowski to reach the IFMAR worlds A final last year, and to recently win the ETS race in Daun.
The conversion kit includes a new chassis, top decks, wishbones, shock towers, and required hardware.
U8562 – HGT Conversion – Mi8
U8563 – C/F Chassis – Mi8 HGT Conversion
U8564 – C/F Rear Shock Mount – Mi8 HGT Conversion
U8565 – C/F Front Shock Mount – Mi8 HGT Conversion
U8566 – C/F Front Wishbones – Mi8 HGT Conversion (pr)
U8567 – C/F Rear Wishbones – Mi8 HGT Conversion (pr)
U8568 – C/F 1 Piece Top Deck 2mm – Mi8 HGT Conversion
U8569 – Alloy Lower Shock Mounts – Mi8 HGT Conversion (pr)
U8570 – C/F Split Top Decks 2mm – Mi8 HGT Conversion (pr)
U8571 – S2 Split Top Decks 1.6mm – Mi8 HGT Conversion (pr)
Quelle: Schumacher Racing und CS-SHOP